درباره ما

پایگاه تحلیلی-خبری:رک نیوز

در دنیای امروز، رسانه‌ها کارکرد ماشین جنگی دیروز را پیدا کرده‌اند. این رسانه‌ها هستند که گلوله‌های جریان‌ساز شلیک می‌کنند و به جای به زانو درآوردن ارتش حریف، تسلط بر افکار عمومی یک ملت را هدف قرار داده‌اند.

سیستم عصبی جوامع امروز در دست رسانه‌ها و اصحاب رسانه است. اگر استراتژی رسانه‌ای نداشته باشیم، برایمان استراتژی می‌نویسند، اگر ایده نداشته باشیم ، برایمان ایده می‌نویسد و اگر فکر نکنیم، برای ما فکر می‌کنند. آنها سخت به دنبال صندلی‌های خالی هستند. اگر صندلی خالی فرهنگ و اندیشه را خالی بگذاریم دیگرانی هستند که بر آن تکیه زنند و ما را اسیر ریل‌گذاری‌های مجازی کنند.

رک نیوز و رک نیوزهای بسیار باید بیایند تا تکثر در جبهه رسانه‌ای نظام اسلامی را شکل دهند و جریان فرهنگی پویا و مقتدر ایران اسلامی را با تکیه بر تجربیات نسل اول و دوم انقلاب و حق‌خواهی و استکبارستیزی نسل سوم و چهارم که زلال تر و فهیم تر از نسل های پیشین در پاسداشت آرمان‌های این نظام لحظه‌ای درنگ و تردید به خود راه نداده اند را پشتیبانی کنند.

پایگاه خبری رک نیوز کارکرد اول رسانه  را در ترویج امید، نشاط، پشتکار، عدالت و پیشرفت نسل امروز و فردایی می‌داند که امید اول جهان اسلام و بشریت سرگشته‌ای است که به دنبال مشعل‌های فروزان برای نیل به سرچشمه فضایل و نیکی‌ها هستند.

ما از بسیاری جهات ، ملتی بی بدیل هستیم . ملتی زنده و پویا، تمدن ساز، فرهنگ دوست ، شجاع و نترس ، دوستدار وطن و هوشمند و زیرک که در اوج تشتت ظاهری ، آرایش وحدت آمیز را به سرعت شکل می دهیم و اگر پرت هایی هم در مسیر داریم ، چندان قابل اعتنا نیست . ما پهلوان میدان های سخت و دشواریم . قرن هاست که در محبت مولای متقیان غواصی می کنیم و بوسه بر ذوالفقاراو زده ایم و در اطاعت از او شتاب می ورزیم . در بازخوانی شادی های او شاد و در غم غربت و مظلومیت او خونباریم و به یقین رمز جاودانگی ما هم در همین محبت گداخته ای است که به او داریم .

تاریخ بستر تکرار حادثه هاست . ما از ورق هایی که بر تاریخ این مرزوبوم رقم خورده است ، به نیکی دریافته ایم که هرگز نباید از برابر عربده فتنه ها عقب نشست ؛ چرا که ملتی که عاشورا دارد همیشه پیروز است .

ما در انتظار رجعت سرخ ستاره ایم و تا طلوع فجر از دل ظلمت شب ، به اندازه پریدن یک شاپرک از روی غنچه نسترن تا برگ گل شقایق زمان باقی است . کافی است لحظه ها را شمارش کنید…

و اینک  آمده ایم تا صدای شما باشیم  تا پا جای پای بهار بگذاریم . …….

پایگاه خبری رک نیوز  در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره 91506  و با مدیر مسئولی غلامرضا ابراهیمی و نشانیreknews.ir در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷به ثبت رسیده است

پایگاه خبری رک نیوز  بستری ست مناسب برای انتشار پیشرفت های فرهنگی و اقتصادی  جوانان این مرز و بوم و عملکرد مدیران شایسته و دلسوز و بستری ست مناسب برای انعکاس مشکلات و نابسامانی های فرهنگی و اقتصادی تا مسئولان فرهنگی و اقتصادی  بشنوند و ببینند و پاسخگو باشند و راهکارهای برون رفت از آن را   ارائه دهند.

باعث افتخار ماست که در هرکجا که هستید شهروند خبرنگار افتخاری ما باشید.