پخش فصل جدید سوره همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

  • کد خبر: 792
  • /
  • فروردین 11, 1401 - ۱۰:۱۹ ب٫ظ
  • /
  • هنر
فصل جدید سوره توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

به گزارش رک نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:ویژه برنامۀ «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه  ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. این برنامه هر شب میزبان یکی از متفکرین حوزه دین‌پژوهی خواهد بود. تاریخ نهج البلاغه، زیبایی شناسی نهج البلاغه، حکمرانی، عدالت، فساد، مدیریت، حقوق شهروندی و عدالت جنسیتی از جمله مسائلی است که در فصل جدید سوره از دیدگاه نهج البلاغه  بررسی شده است.

از بخش‌های ویژۀ برنامه نهج البلاغه خوانی است که توسط داریوش ارجمند انجام شده است. داریوش ارجمند از بازیگران اصلی سریال «امام علی» در دهه هفتاد بود که نقش «مالک اشتر» را در این سریال بر عهده داشت. معرفی و بررسی شرح‌ها و ترجمه‌های نهج البلاغه یکی دیگر از بخش‌های این فصل از سوره است که در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. 

همزمان با آغاز پخش «سوره؛ فصل نهج البلاغه» تیتراژ جدید این برنامه برای سال جدید نیز پخش و‌رونمایی خواهد شد.برنامه «سوره» به تهیه کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری و اجرای مسعود دیانی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز ساعت ۹ صبح روی آنتن خواهد رفت.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر
توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *