قیمت واحدهای 100 متری مناطق مرکز تهران چند؟

قیمت واحدهای 100 متری توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

به گزارش رک نیوز و به نقل ازاقتصاد آنلاین: نادیا سیه‌کار؛ برای خرید خانه در تهران، طبیعتا انتخاب‌های زیاد و گسترده‌ای در پیش روی خود دارید. 

مناطق مرکزی به سبب امکانات و دسترسی عالی‌ای که دارند، ممکن است کمی قیمت‌های بالاتری نیز داشته باشند. اما با کمی جست‌وجو حتما ملک‌هایی مناسب پیدا خواهید کرد.

در ادامه‌ این گزارش به بررسی قیمت واحدهای آپارتمانی در مناطق مرکزی شهر تهران مثل امیرآباد، بلوار کشاورز، یوسف آباد، میدان انقلاب و ولیعصر خواهیم‌ پرداخت‌.

امیرآباد یکی از محله‌های مرکز تهران به حساب می‌آید. یک واحد نوساز، ۹۰ متری و ۲ خوابه در این منطقه ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. واحد دیگری که ۱۰۵ متر متراژ دارد و نوساز است، ۵ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان ارزش دارد. این واحد ۲ خوابه است.

توضیح تصویر

یوسف آباد نیز از دیگر مناطق مشهور مرکز تهران است.خرید آپارتمانی ۹۵ متری، ۱۵ ساله و دارای ۲ خواب، به ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. در همین منطقه برای خرید واحدی ۹ ساله و ۱۱۰ متری که ۲ خواب دارد، لازم است ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

در بلوار کشاورز برای خرید واحدی ۹۶ متری و ۱ ساله با ۲ خواب، به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد تومان نیاز است.

در میدان انقلاب نیز برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۸ ساله، ۹۰ متری و دارای ۲ خواب به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است.

در فاطمی نیز یک آپارتمان ۹۸ متری و ۹ ساله که ۲ خواب دارد، ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر