بیمارستان خوسف تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود

  • کد خبر: 6751
  • /
  • بهمن 15, 1401 - ۴:۲۱ ب٫ظ
  • /
  • استانها
بیمارستان خوسف تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

به گزارش رک نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم قناعت استاندار خراسان جنوبی  اظهار داشت: یکی از چیزهایی که بیشترین ضربات را در طی چهل و چهار سال گذشته به انقلاب وارد شده، از طریق خواص نفوذی رده بالای کشور بوده است.

وی افزود: دل دشمن هم به همین نفوذی ها بود اما با آمدن انقلاب اسلامی و پای کار بودن مردم، جوانان خود را به قربانگاه فرستادند تا کشور حفظ شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز ملت آزادی و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستند، و این انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری های امامین انقلاب، چهل و چهار سال را با پیشرفت پشت سر گذاشت.

قناعت با بیان اینکه ملت ایران سختی فراوانی کشید و امروز مردم دنیا منتظرند که بین ایران و آمریکا چه می شود. گفت:برخی خواص می گویند با آمریکا سازش کنید، مگر می شود اکنون که نفس های آخر دشمن است چنین اقدامی کرد.

توضیح تصویر

قناعت با تاکید براینکه  امروز سه قوه نیروهای انقلابی مستقر شدند و شاهد اتفاقات خوب در کشور خواهیم بود. گفت:آینده نزدیک شاهد افول غرب و پیشرفت و تعالی جهان اسلام با محوریت اسلام ناب خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: امروز ملت آزادی و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستند،  این انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری های امامین انقلاب، چهل و چهار سال را با پیشرفت پشت سر گذاشت.

قناعت با تاکید بر اینکه نظام در حال سپری کردن یک پیچ تاریخی جدید است و شیطنت و توطئه و تحریم هر کاری توانستند کردند. ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تا توانستند جلوی قطار انقلاب سنگ انداختند اما موفق نشدند و اخیرا هم توطئه جدیدی را برپا کردن اما موفق نشدند.

قناعت با بیان اینکه  اگر اقتصاد این شکلی است لیبرال ها و به ویژه کارگزاران باید جواب دهند. از اول انقلاب تاکنون به جز چهار سال دولت نهم و یکسال دولت سیزدهم اقتصاد کشور در دست لیبرال ها بوده است و آنها الان باید جواب دهند که چرا اقتصاد خوب نیست. ادامه داد: آمریکا از طریق داعش می خواست عراق و سوریه را تقسیم کند اما رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری باعث شد تا دشمن به اهدافش نرسد..

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سمت انقلاب جهانی حضرت مهدی حرکت می کند.گفت:مقام معظم رهبری تاکنون به شکل احسنت به مسائل مربوط به خودشان رسیدگی کردند موارد اجرایی را مسئولانی باید پاسخگو باشند که چرا اقتصاد را به این روز رساندند، کارگزاران باید جواب دهند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور خودش را وقف ملت کرده است، سفرهای استانی رئیس جمهور نشان می‌دهند که رئیس جمهور از جنس مردم است و حرف مردم را گوش دهد و خودش را وقف مردم کرده است.

قناعت با بیان اینکه از اول انقلاب به نیروهای انقلابی و دلسوز فرصت کار نمی دادند برای همین مشکلات کشور زیاد شد.گفت؛  کارهای خوبی صورت گرفته است اما حق مردم بیش از اینها است که در گذشته کوتاهی شده است و باید جبران شود.

وی با بیان اینکه  در خراسان جنوبی در حوزه  راه روستایی یکسال اخیر 95کیلومتر راههای روستایی احداث شده است. بیان داشت :جاده های اصلی ما تا پایان سال100کیلومتر باند دوم داشتیم و از اول دولت 150کیلومتر باند دوم ایجاد شده است.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *