مراسم افتتاح 46 زائر سرا در مزار شاه خوسف

  • کد خبر: 6757
  • /
  • بهمن 15, 1401 - ۴:۳۸ ب٫ظ
  • /
  • استانها
مزار شاه خوسف توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

به گزارش رک نیوز :مراسم افتتاح 46 سوئیت و زائر سرا در مزار شاه (امامزاده سید سلیمان علی(ع) خوسف) با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی برگزار شد.  در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، 46 سوئیت و زائر سرا در محل امامزاده سید سلیمان علی(ع) به بهره برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه 54 هزار و 800 میلیون ریال بوده است. اجرای صحن بزرگ عبادی و خدماتی، دیوار ساحلی، پروژه روشنایی محوطه و برج نوری، محوطه سازی و سنگفرش جلوی سوئیت ها، 60 چشمه سرویس بهداشتی و حمام و… از جمله طرح های در دست اقدام در این مجموعه فرهنگی مذهبی می باشد.

پارکینگی به مساحت 5 هزار مترمربع، ساختمان آشپزخانه به مساحت 250 متر مربع، کشتارگاه به مساحت 200 مترمربع و… از امکانات موجود در مجموعه است.

بازدید از محور دسترسی مزار شاه خوسف امامزاده سید سلیمان علی(ع)

توضیح تصویر

قناعت استاندار خراسان‌ جنوبی در ادامه برنامه های سفر به خوسف از محور دسترسی مزار امامزاده سید سلیمان علی(ع) بازدید کرد. از 20 کیلومتر طول مسیر حدفاصل دولت آباد تا مزار امامزاده سید سلیمان علی، 4 کیلومتر که در گذر رودخانه واقع شده، نیاز به احداث دارد.
استاندار خراسان جنوبی بعد از بررسی شرایط موجود و با تأکید بر ضرورت بهسازی این محور دسترسی به مزار امامزاده سید سلیمان علی ، نسبت به تأمین 3 میلیارد تومان اعتبار برای شروع عملیات اجرایی و بازگشایی محور، دستور ویژه صادر کرد.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *