۱۲۵۲ پروژه در استان خراسان جنوبی کلنگ‌زنی و افتتاح شد ‌

  • کد خبر: 6749
  • /
  • بهمن 15, 1401 - ۴:۱۳ ب٫ظ
  • /
  • استانها
پروژه در استان خراسان جنوبی توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

استاندار خراسان جنوبی ‌گفت:‌ ۱۲۵۲ پروژه ‌در استان کلنگ زنی و افتتاح شد که از این تعداد ۱۱۱۶پروژه افتتاح و ۱۳۶ پروژه عملیات اجرایی آن آغاز ‌شد.

به گزارش  رک نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح پروژههای دهه فجر در خوسف اظهار داشت: امسال1252پروژه در دهه فجر در استان  افتتاح  و1116پروژه افتتاح و 136پروژه کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود:76پروژه دهه فجر امسال در شهرستان خوسف قرار دارد که 60 پروژه افتتاح و 16 پروژه کلنگ زنی است،  اعتبار این پروژه ها بالغ بر 156میلیارد تومان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درختی تنومند تبدیل شده است، و دشمن سعی دارد تا با بزرگ کردن مشکلات و نقاط ضعف کشور، مانع از حضور مردم در جشن های انقلاب شود.

توضیح تصویر

قناعت ادامه داد:  اما مردم ما در جشن های متنوعی که در سطح استان و کشور در دهه فجر در حال برگزاری است، مشارکت گسترده ای دارند و ان شاء الله این حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تکمیل خواهد شد.

وی به توطئه آفرینی های اخیر نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم خراسان جنوبی در روز 22 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب جواب محکمی به دشمنان خواهند داد.

قناعت با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی و کشور در حال آماده شدن برای برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب هستند.گفت: امروز به شکل نمادین چهار مورد از این پروژه ها با حضور استاندار به بهره برداری رسید، از این تعداد 10 مورد گلخانه با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان و ساختمان شرکت توزیع برق خوسف با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 800میلیون تومان و احداث خط تقویتی گاز خوسف به ماژان با اعتباری بالغ بر 45میلیارد تومان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: . این طرح یک فرصتی است که اگر در سال‌های بعد دچار افت فشار شبکه گاز شدیم بتوانیم شهرها و روستاهای اطراف را از گاز ذخیره شده در این لوله ها استفاده کنیم.

 

 

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *