اجرای طرح‌های گردشگری در دو منطقه خراسان جنوبی

طرح‌های گردشگری توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد فردوس به مناطق گردشگری تبدیل می‌شوند.

به گزارش رک نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ااستان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: دو تفاهم نامه اجرای طرح گردشگری در مجاورت سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد فردوس به امضا رسیده است که براساس این تفاهم نامه‌ها تدابیر و همکاری لازم برای واگذاری زمین و احداث تأسیسات مورد نیاز سرمایه گذار گردشگری انجام و همکاری می‌شود تا مشکلات سرمایه گذار کاهش یابد.

شاهوردی با اشاره به اینکه سد فرخی قاین ساحل خوبی دارد افزود : قایق سواری، ایجاد فضای اقامتی ساحلی، رستوران سنتی و وزرش‌های آبی از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده برای این منطقه است.

وی گفت : در آبگرم روستای حسن آباد فردوس نیز طرح مجموعه آب درمانی اجرا می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان جنوبی افزود: برای طرح گردشگری آبگرم روستای حسن آباد حدود ۱۵ میلیارد تومان و برای سد فرخی نیز  ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است که ۷۰ درصد تسهیلات را میراث فرهنگی کمک می‌کند.

توضیح تصویر

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح‌ها از سال ۱۴۰۲ کلید می‌خورد افزود:  طرح های گردشگری سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد  تا ۳ سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *