۷۷ رشته قنات در دست مرمت

  • کد خبر: 6938
  • /
  • اسفند 1, 1401 - ۱۰:۳۰ ق٫ظ
  • /
  • استانها
توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

به گزارش رک نیوز: مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اجرای مرمت و احیای ۷۷ رشته از قنوات استان از ابتدای امسال خبر داد

محمدی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  در بازدید از پروژه‌های احیای قنوات در استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای طرح احیا، مرمت و بازسازی قنوات استان مصوب و تاکنون مبلغ ۳۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده که منجر به شروع مرمت و بازسازی ۷۷ رشته از قنوات استان آغاز شده است.

او افزود: این طرح‌ها اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصد و در حال اجرا است.

محمدی با تشکر از همکاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند، افزود: انجمن صنفی کارفرمایی مقنیان استان در محل مدیریت شهرستان مستقر می‌شوند.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: انجمن صنفی کارفرمایی مقنیان استان با هدف ساماندهی صنوف فعال در بخش کشاورزی با اخذ مجوز از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.

توضیح تصویر

او بیان کرد: پوشش بیمه‌ای و افزایش ضریب ایمنی در هنگام کار در قنات و ارائه خدمات آموزشی، ارتقای سطح فن‌آوری، بهره‌گیری از خدمات متقاضیان در شرایط اضطراری و ایجاد بانک اطلاعات از وضعیت قنات‌های استان از اهداف تشکیل این انجمن است و بسیاری از مشکلات این قشر زحمتکش با تشکیل انجمن قابل پیگیری است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به دستور ریاست جمهوری برای تشکیل ستاد احیای قنوات در سفر به خراسان جنوبی گفت: تشکیل ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات استان باعث تسریع و رشد در تخصیص اعتبارات قنوات استان شده است.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *