اوربان: درگیری در اوکراین به بن بست رسیده است

اوربان: درگیری در اوکراین به بن بست رسیده است توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

اوربان: درگیری در اوکراین به بن بست رسیده است .نخست وزیر مجارستان معتقد است که درگیری مسلحانه در اوکراین به بن بست رسیده است.

به گزارش رک نیوز و به نقل از اسپوتنیک، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان معتقد است که درگیری مسلحانه در اوکراین بن بست رسیده است و بنابراین لازم است مذاکرات برای حل و فصل آن در اسرع وقت آغاز شود. رئیس دولت مجارستان در مصاحبه ای که روز پنجشنبه هفته نامه سوئیسی دی ولووخ منتشر کرد، هشدار داد که ادامه درگیری در اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را ایجاد می کند.
اوربان معتقد است که “هیچکس نمی تواند از حوادث اوکراین سود ببرد.”
نخست وزیر مجارستان بیان کرد: یک قدرت هسته ای با جمعیت 140 میلیونی علیه اوکراینی ها است و کل ناتو علیه روس ها است. این چیزی است که آن را بسیار خطرناک می کند. بن بستی ایجاد شده است که می تواند به راحتی به یک جنگ جهانی تبدیل شود.
روسیه از 24 فوریه 2022، عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *