وزارت اطلاعات،حوادث گاه و بی‌گاه در کشور!

توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

واجا (وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران)

🔹یک سیستم امنیتی اطلاعاتیِ باز تعریف شده که توانست در کنار تسویه داخلی و پاک‌سازی بسیاری از هسته‌های به جا مانده از سرویسهای متخاصم و گروهک‌های معاند، رفته رفته سری در میان بزرگان بلند کند و امروزه از دید دشمنان این مرز و بوم تبدیل به یک سازمان اطلاعاتی مخوف و رعب‌آفرین شده است که چتر امنیتی چندلایه‌ای بر کشور پهناور ایران و حتی منطقه افکنده است.

وزارت اطلاعات،حوادث گاه و بی‌گاه در کشور!

به گزارش رک نیوز و به نقل ازاحسان فیروزی در کانال موسسه مصاف:شاید این سوال پیش بیاید که باوجود قدرت اثبات شده‌ی سرویس اطلاعات ایران، چرا گاه و بی‌گاه شاهد برخی عملیات‌ها و حوادث امنیتی در کشور هستیم؟!
اما با نگاهی به نقشه به سادگی قابل فهم است آنچه مردم از آن باخبر میشوند صرفا یک از میلیون است!
سرویسهای امنیتی مثل CIA و MI6 در پیرامون خود خطر ویژه‌ی سرزمینی را احساس نمیکنند اما کشور ما در حساس‌ترین منطقه کره زمین واقع شده است و همانطور که گفته شد، با نگاهی به نقشه و مرور وضعیت کشورهای همسایه که غالبا یا فاقد حکومت مرکزی قدرتمند هستند یا در رده دولتهای غیردوست و گه‌گاه متخاصم تعریف میشوند و بسیاری از این کشورها تبدیل به پایگاهی برای سرویس‌های امنیتی دشمنان میشوند.
🔹ممکن است هزاران هزار عملیات، طرح و برنامه برعلیه کشور برنامه‌‍ریزی شود و همه آنها گه‌گاه پیش از عملیاتی شدن یا در نطفه و یا پیش از اجرایی شدن خنثی شوند اما یکی از آنها به مرحله اجرا برسد!
گرچه هیچ سازمان امنیتی مصون از نفوذ و یا اشتباه نیست اما زمانی‌که به فیلد عملیاتی وزارت اطلاعات ایران نگاهی می‌اندازیم و سطوح تهدیدات پیرامونی و داخلی را بررسی میکنیم باید اعتراف کرد بدنه‌ی کلی این نیرو شاهکار کرده است.
شاید بیراه نباشد اگر بگوییم قدرت هر سیستم امنیتی را باید در لیست سرویسهای متخصام او جستجو کرد!
با نگاهی به لیست سرویسهای متخصام و دشمن با وطنمان به نام‌هایی میرسیم که هرکدامشان شاید به راحتی برای نابودی آرامش و کلّیت وجودی یک کشور کافی باشند!
موساد، CIA,MI6 و بسیاری دیگر از نامهایی که شاید در حد و اندازه نامهای ذکر شده نباشند اما به خوبی نقش شبکه میدانی منطقه‌ای را برای آسیب زدن به کشورمان انجام میدهند.
اما بارها مچشان خوابانده شده است.

توضیح تصویر
توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *