کبوتر جاسوس در هند دستگیر شد

کبوتر جاسوس در هند دستگیر شد توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

کبوتر جاسوس در هند دستگیر شد.خبرگزاری آنی خبر داد که در هند، ماهیگیران کبوتری را به دام انداختند که دوربین و میکروچیپ به پنجه هایش وصل شده بود.به گزارش رک نیوز و به نقل از خبرگزاری آنی، پلیس محلی در ایالت اودیشا هند خبر داد که یک کبوتر جاسوس در یک قایق ماهیگیری دستگیر شد.

نیمایا چاران ستی، سخنگوی پلیس محلی گفت: یک کبوتر جاسوس مشکوک با دوربین و تراشه روی پایش در جاگاتسینگ پور، اودیشا دستگیر شد.
یکی از ماهیگیرانی که این پرنده را صید کرده است، گفت: این کبوتر حدود ده روز پیش هنگامی که کشتی در حدود 35 کیلومتری ساحل اودیشا در خلیج بنگال لنگر انداخته بود، روی یک کشتی ماهیگیری مشاهده شد. بر بالهای کبوتر متنی به زبانی ناشناخته نوشته شده بود.
پیتامبر بهر، ماهیگیر گفت: ناگهان متوجه شدم که چند ابزار به پاهای پرنده وصل شده است. همچنین متوجه شدم که چیزی روی بال های آن نوشته شده است. من نمی توانستم این را بفهمم، زیرا به زبان اودیا که در اودیشا رایج است، نبود.
پلیس معتقد است از این پرنده برای جاسوسی استفاده شده است. راهول، ناظر پلیس جاگاتسینگ پور گفت که آنها همچنین ” از آزمایشگاه پزشکی قانونی دولتی درخواست کمک خواهند کرد تا دستگاه های متصل به پاهای او را بررسی کنند.” وی افزود: همچنین کارشناسان باید کتیبه روی بال های پرنده را رمزگشایی کنند
توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *