همه چیز متولی دارد، جز «ایران»

همه چیز متولی دارد، جز «ایران» توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

همه چیز متولی دارد، جز «ایران»:به گزارش رک نیوز و به نقل از کانال اخبار سوریه در ایتا:یک وقت فکر نکنید فقط همین قوم برای آنکه به قدرت برسند به بدبختی و فلاکت مردم راضی هستند، هر دو قوم اصولگرا و اصلاح‌طلب در این زمینه گوی سبقت را از هم ربوده‌اند. در همین دولت هم کسانی هستند که می‌گفتند شش ماهه نرخ ارز را تثبیت می‌کنیم و «شما» بلد نیستید. رسانه‌هایشان چنان بر طبل مشکلات کوبیدند و سران‌شان چنان داد و بی‌داد سر دادند که آشوب‌‌های ویرانگر سال 1398 فقط یکی از خروجی‌های آن بود؛ آن هم به چه دلیل؟ به این دلیل که می‌خواستند قدرت را قبضه کنند. هر کدام که بیرون از قدرت بودند برای زدن آن یکی تمام مرزهای اخلاقی را پشت سر گذاشتند.

▪️اما گاهی اوقات، مساله فقط قدرت و قبضه کردن مناسب و بهره‌مندی از رانت و ثروت نیست؛ بلکه مساله حیثیت کشور، تمامیت ارضی و آینده ملت است. ملتی که در سخت‌ترین شرایط صبر کردند و از صبر آن‌ها گروهی اندک از رانت‌خواران اصلاح‌طلب و اصولگرا بدون هیچ پشتوانه‌ای صرفاً به دلیل فرزند بودن، داماد و عروس بودن، خواهرزاده و برادرزاده بودن منصب گرفتند و در همین دولت هم کم دامادها و توله‌ها در مناسب مختلف جلوس نکرده‌اند که اگر بخواهم نام ببرم سر به فلک می‌زند. در حوزه رانتخواری برخی از آقایان در این دولت، روی دولت قبل را سفید کرده‌اند!

▪️همانگونه که گفته شد، برخی جاها باید ترمز را کشید و دقت کرد، باید حواس‌ها را جمع کرد و سیاست‌بازی و کلاهبرداری را کنار گذاشت. برای این مساله هم باید یک جو شرف، یک ذره غیرت، یک ارزن حس وطن‌دوستی و از خودگذشتی داشت که به نظرم برخی‌ها از این مقدار کمترش را هم ندارند. قصد توهین به کسی را ندارم، اما هر چه فکر می‌کنم این‌هایی که روز گذشته برداشته‌اند و در مورد احیای روابط ایران و عربستان توهمات ذهنی و مسمومات فکری پیمانکاران‌شان را قلمی کرده‌اند، به اندازه یک خط فاصله هم استقلال فکری و اندیشه مستقل ندارند؟ این حجم از بلاهت را در هیچ جای جهان نمی‌توان پیدا کرد.

▪️گاهی اوقات تنها قیاسی که در این زمینه به ذهنم می‌رسد، قیاس آن‌ها با دشمنان ایران است! باور کنید فقط صهیونیست‌ها، جدایی‌طلب‌ها، منافقین و مقامات امریکایی از احیای مناسبات دیپلماتیک ایران و عربستان تا این اندازه به هم ریخته و ناراحت شدند، در غیر این صورت اگر این جماعتی که مدعی اصلاح‌طلبی است و روزی نیست که به هر بهانه‌ای تیغ به روی چهره نظام نکشد، چرا باید این همه به هم ریخته باشند و از این توافق عصبانی شوند؟ یادتان هست که محمد مهاجری که هر کجا می‌نشینند او را اصولگرا می‌خوانند (اصولگراها که می‌گویند از ما نیست، اصلاح‌طلب‌ها هم چون خوب می‌شناسندش حاضر به پذیرشش نیستند و به همین دلیل حواله‌اش می‌دهند به آن قوم) در مورد عضویت ایران در پیمان شانگهای چه گفته بود؟

توضیح تصویر

▪️او یا نمی‌دانست که 98 درصد کارهای عضویت ایران در این پیمان در دولت شیخ حسن انجام شده یا می‌دانست و خودش را به کوچه «مهاجری‌چپ» که سال‌هاست ساکن آن است، زده بود؛ اما برای آنکه عقده‌ خالی کند نوشته بود «هیاهو برای هیچ!» با این قومی که می‌گویند اگر در قدرت نباشیم مردم را به تاراج می‌بریم تا به قدرت برگردیم مواجه هستیم. عرض کردم، اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارد قدرت شیرین است و هر دو هم طالب آن. وگرنه این رسانه‌هایی که در دولت شیخ حسن روزی ده‌ها خبر از فلاکت مردم منتشر می‌کردند، اگر یک مجوز کنسرت داده می‌شد واسلاما سر می‌دادند چرا در این 18 ماهه سکوت کرده و حتی برای توجیه خودشان هم که شده، روزی سه چهار خبر منتشر نکردند؟

▪️در این مملکت آنچه صاحب ندارد، آنچه متولی ندارد «ایران» است، وگرنه پیروز یوزپلنگ هم آنقدر متولی داشت که بیش از چند هزار خبر در عرض چند روز برایش منتشر کردند، صدها مصاحبه و هزاران دقیقه برنامه تولید کردند اما در سالی 365 روز به اندازه یک روز «پیروز» برای «ایران» کسی برنامه نمی‌سازد، سرش درد نمی‌گیرد، دلش نمی‌سوزد، نگران نمی‌شود و اینجاست که این فرصت‌طلبان قدرت و تشنگان سیاست و دروغگویان مردم‌داری و نگرانی برای مردم به میدان می‌آیند و مزخرفات خودشان را به خورد مردم بیچاره می‌دهند.

▪️شما عاقل باشید، شما حواس‌تان جمع باشد، شما معرفت داشته باشید. این‌ها هر کدام‌شان با کلیک‌هایی که شما روی خبرهایشان می‌کنید برای دروغ گفتن بیشتر پول در می‌آورند. بروید سایت انصاف، انتخاب، عصرایران، دیپلماسی ایرانی، اعتمادآنلاین، شرق، خبرآنلاین و… را نگاه کنید که به چه شکل برای آنکه خود را منتقد نشان دهند تیشه به ریشه چند هزار ساله کشور می‌زنند؟ کاری که صدام نتوانست کند، این‌ها چگونه با بی‌اعتماد کردن مردم انجام می‌دهند. خلاصه از ماست که برماست!

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *