پاکستان و اعتراضات سراسری

پاکستان و اعتراضات سراسری توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

پاکستان و اعتراضات سراسری.به گزارش رک نیوز و به نقل از تسنیم:اعتراضات به تصمیم ارتش و دولت کودتایی پاکستان برای دستگیری عمران خان به همه شهرهای این کشور کشیده شده است. در حالی که نیروهای ویژه ارتش باوجود استفاده از گازهای اشک‌آوری که در آن ها نوعی گاز اعصاب وجود دارد موفق به ورود به منزل عمران خان در لاهور نشده‌اند، صدای تیراندازی از شهرهای مختلف این کشور شنیده می‌شود. اینجا در کراچی شاهد شنیده شدن ممتد شلیک هستیم.

به نظر می‌رسد پاکستان وارد یک فضای التهاب بی‌پایان ناشی از تصفیه‌های سیاسی جناح‌های قدرت که هر کدام وابسته به یک قدرت خارجی هستند، می‌شود.

ده ها تن از هواداران عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان در درگیری با پلیس زخمی شدند:

نیروهای امنیتی تلاش کردند تا این سیاستمدار را در اقامتگاهش در لاهور بازداشت کنند؛ با این حال، هزاران نفر از هواداران او برای محافظت از عمران خان ایستادند؛ پلیس از گاز اشک آور، گلوله های لاستیکی و ماشین های آب پاش استفاده کرد؛ نخست‌ وزیر سابق کشور متهم به غنی ‌سازی غیرقانونی از فروش هدایایی است که از مقامات خارجی دریافت کرده است؛ عمران خان این اتهامات را رد میکند و در جلسات دادگاه حاضر نمیشود؛ به گفته این سیاستمدار، پرونده علیه وی توسط مقامات پاکستان و ایالات متحده ساخته شده است؛ در آوریل ۲۰۲۲، عمران خان، به دلیل تمایل به عدم حمایت از غرب در مورد تحریم روسیه در ارتباط با NWO در اوکراین و همچنین امتناع از ساخت تأسیسات پنتاگون در اوکراین، مجبور به استعفا شد؛ عمران خان قبلا با اتهامات دیگری از تروریسم گرفته تا اقدام به قتل و پولشویی روبرو بوده است

توضیح تصویر
توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *