به هرگونه تهاجم پاسخ کوبنده خواهیم داد

به هرگونه تهاجم پاسخ کوبنده خواهیم داد توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هرگونه تهاجم در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهیم داد.فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی کامل نیرو‌های زمینی ارتش برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: ما به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.

به گزارش رک نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع رفاهی و زیارتی مهر ولایت ارتش در قم گفت: طرح واگذاری مسکن از امسال برای افراد دارای ۲۹ سال سابقه، سال آینده برای کارکنان دارای ۲۸ سال سابقه‌ و از ۱۴۰۳ به‌صورت به‌روز انجام خواهد شد تا همه کارکنان پیش از بازنشستگی صاحب خانه شوند.

وی همچنین از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهر‌ها خبر داد و افزود: سیاست ارتش بر این است که کارکنان هیچ مشکل مسکن نداشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه از آمادگی کامل نیرو‌های زمینی ارتش خبر داد و گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در بهترین شرایط و آمادگی تجهیزاتی و انسانی قرار دارد و به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.

توضیح تصویر

وی در پایان خاطرنشان کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم نیروی زمینی ارتش هرگز اجازه نخواهد داد کج اندیشان نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد.

پایان پیام/

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *