نقش مردم درتحقق شعار سال کمتر از دولتمردان نیست

نقش مردم درتحقق شعار سال کمتر از دولتمردان نیست توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

نقش مردم درتحقق شعار سال کمتر از دولتمردان نیست/ضربه بزرگ سودآورهای غیرمتعارف به تولید.عضو هیئت علمی دانشگاه آیت‌الله بروجردی گفت: عدم بکارگیری سرمایه در کارهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی همچون ساخت مسکن خود موجب افزایش تورم و کاهش تولید می‌شود.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایون رهبران امروز در خرم‌آباد، با اشاره به نقش مردم در تحقق شعار سال، اظهار کرد: تلقی خیلی از افراد این است که صرفا دولت و مسوولین وظیفه تحقق شعار سال را دارند، حال اینکه نقش مردم در این زمینه کمتر از دولتمردان نیست.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مسائل نظام همواره به حضور گسترده مردم تاکید دارند، کمااینکه می‌توان پیشقراول اعتقاد به نقش مردم را معظم‌اله دانست.

عضو هیئت علمی دانشگاه آیت‌الله بروجردی با بیان اینکه از ۲ منظر می‌توان به نقش مردم در تحقق شعار سال اشاره کرد، گفت: در بخش الزامات نقش مردم، تاکید بر حضور همه‌جانبه است، انتظار می‌رود آحاد مردم در هر جایگاه و مرتبه‌ای به صورت یکپارچه در تمامی جوانب مربوط به تحقق شعار سال ورود شایسته‌ای داشته باشند.

توضیح تصویر

رهبران بیان داشت: مردم باید ضمن افزایش آگاهی‌های خود نسبت به شعار سال و اقتصاد کشور، دیگران را نیز متوجه اهمیت این موضوع کنند.

وی، یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی در همه ارکان نظام را مطالبه‌گری عنوان و تصریح کرد: مردم می‌توانند در زمینه‌های مختلف همچون استفاده مسوولان از کالاهای خارجی، سوءاستفاده از بیت‌المال، پایین بودن کیفیت اجناس داخلی، اعلام تخلفاتی همچون قاچاق کالا و ارز و حاتم بخشی‌های برخی مدیران مطالبه‌گری کنند.

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه مردم باید در تحقق فرهنگ کار و تلاش همت مضاعفی داشته باشند، افزود: روحیه تنبلی و بی‌مسوولیتی که گاهی در بین برخی اقشار دیده می‌شود، باید کنار گذاشته شود.

رهبران، ثروت‌اندوزی و سودآوری را یک آسیب مردمی به شعار سال دانست و افزود: عدم بکارگیری سرمایه در کارهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی همچون ساخت مسکن خود موجب افزایش تورم و کاهش تولید می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه فرهنگی در بین برخی مردم ایجاد شده که به سودهای متعارف قانع نیستیم و سطح انتظارات از درآمد بالا رفته است که این خود یک آسیب به تحقق شعار سال محسوب می‌شود.

پایان پیام/

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *