تایید خودکشی کارگردان مشهور

تایید خودکشی کارگردان مشهور توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

تایید خودکشی کارگردان مشهور دادستان مرکز گیلان خودکشی کیومرث پوراحمد، این کارگردان سینما در دهکده ساحلی بندر انزلی را تایید کرد.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس،  از رشت، سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان امروز در جمع خبرنگاران با تایید خبر فوت کیومرث‌پور احمد اظهار کرد: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی می‌باشد. 

وی با اشاره به جزئیات فوت مرحوم کیومرث پوراحمد گفت: مرحوم کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۶ در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی دار فانی را وداع گفت. 

به گفته دادستان مرکز استان، درحال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا علت تامه مرگ بررسی که خبرتکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌گردد.

توضیح تصویر

این فیلمساز متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد استان اصفهان سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فجر شرکت داشت.

«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود.

پایان پیام

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *