ارشد نظامی ارتش:جمهوری آذربایجان پاره تن ماست

ارشد نظامی ارتش:جمهوری آذربایجان پاره تن ماست توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

ارشد نظامی ارتش: جمهوری آذربایجان پاره تن ماست و صبر راهبردی می‌کنیم.فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: ما آذربایجان را پاره تن خود میدانیم و شاهد صبر راهبردی نظام در قبال این کشور هستیم.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اتفاقات اخیر منطقه خاورمیانه، چرخش کشورهای حاشیه خلیج فارس به سمت جمهوری اسلامی و همچنین بحران داخلی اسرائیل بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به اهمیت ژئوپلیتیک منطقه قفقاز عنوان داشت: این منطقه با دارا بودن مزیت ویژه جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر دالان‌های شرق به غرب و شمال به جنوب و همچنین قرار گرفتن در محل طلاقی تمدن اسلام با مسیحیت از اهمیت ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

سرتیپ حاجیلو افزود: امروز اگر مقام معظم رهبری هرگونه تغییر ژئوپلیتیک در منطقه قفقاز را خط قرمز نظام عنوان می‌کنند همگی ریشه در اشراف معظم له بر اهمیت این منطقه و آینده‌نگری عمیق ایشان دارد.

توضیح تصویر

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس بر همه جهان اثبات گردید، تصریح کرد: امروز دیگر دشمنان ما به‌دنبال تجربه کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیستند، چرا که در طول این چهار دهه به خوبی پی به این قدرت الهی برده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با اشاره به نقش مخرب رژیم صهیونسیتی در تحریک کشور آذربایجان اظهار کرد: ترفند رژیم منحوس صهیونیستی قرار دادن دو کشور مسلمان در مقابل یکدیگر است که قطعا از این تقابل فقط رژیم اسرائیل سود می‌برد.

وی گفت: ما آذربایجان را پاره‌تن خود می‌دانیم کما اینکه شاهد صبر راهبردی و‌ استراتژیک‌ نظام در قبال این کشور هستیم.

وی تصریح کرد: قطعا آمادگی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران یک عنصر بازدارنده در مقابل دشمنان قسم خورده ما است و اینکه می‌بینیم دشمنان نمی‌توانند نگاه چپ به مرزهای ما داشته باشند، نشان از آمادگی صددرصد نیروهای مسلح ماست‌‌.

انتهای پیام

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *