نتانیاهو و برشمردن همه جبهه‌های درگیر

نتانیاهو و برشمردن همه جبهه‌های درگیر توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

نتانیاهو و برشمردن همه جبهه‌های درگیر.▪️پس از چند روز تحولات امنیتی در سرزمین‌های اشغالی و در حالی که سیاست هزار خنجر صهیونیست‌ها علیه ایران به سیاست هزاران گلوله مقاومت و ایران علیه این رژیم تبدیل شده و ساختار امنیتی و روانی صهیونیست‌ها را در سایه اختلافات عمیق داخلی به هم ریخته، نخست وزیر این رژیم به دنبال راه فرار می‌گردد. در همین زمینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از رایزنی‌های متعدد با بخش‌های امنیتی و نظامی، حالا می‌گوید تصمیم به «دفاع از خود» گرفته است.

به گزارش رک نیوز و به نقل از کانال اخبار سوریه در ایتا:کنفرانس مطبوعاتی کوتاه نتانیاهو از کریا (منطقه امنیتی محل استقرار کابینه و دستگاه‌های امنیتی) برگزار شد و نتانیاهو نکاتی را گفت. هر چند به نظر من و به عنوان کسی که تحولات را رصد می‌کند این صحبت‌ها بیشتر مصرف داخلی و از منطق افزایش سطح چانه‌زنی می‌توان به آن توجه کرد، ولی در هر حال باید گفت که گزینه‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای هر رویدادی در منطقه بسیار کوتاه است. آنچه نتانیاهو گفت:

🔹«کشور» ما مورد هدف و تهدید تهدید تروریسم قرار گرفته است، در عید پاک/پصح سال گذشته نیز اتفاقات مشابهی در مسجد الاقصی رخ داد. به هیچ وجه اجازه ایجاد زیرساخت‌های حماس در لبنان را نخواهیم داد.

🔹ما اهداف ایران و سوریه را مکررا هدف قرار دادیم و اگر باز هم از سوریه تهدید و مورد حمله قرار بگیریم، «رژیم اسد» بهای سنگینی بابت آن خواهد پرداخت، ما کارهای زیادی انجام می دهیم، رژیم اسد بهای سنگینی را خواهد پرداخت اگر اجازه دهد هر کسی علیه ما کار کند. بازدارندگی اسرائیل را باز می‌گردانیم و آسیب‌های وارده را ترمیم می‌کنیم، کمی زمان می‌برد، اما این حتما اتفاق می‌افتد.

توضیح تصویر

🔹ژنرال یوآف گالانت از این به بعد نیز به‌عنوان وزیر دفاع در سمت خود باقی می‌ماند. حمله ما علیه اهداف گروه حماس در غزه پیامی برای آن‌ها و نمونه‌ای از بهایی بود که با ادامه و تکرار روند موجود حتما در آینده خواهد پرداخت و معتقدم انها این پیام را درک کردند.

🔹ما در پاسخ به عملیات هجومی در منطقه مگیدو (حیفا) متقابلا عملیات مخفیانه انجام دادیم. ما هنوز در میانه نبرد هستیم و کارهای زیادی برای انجام داریم و آماده‌ایم تا در صورت نیاز در تمام جبهه‌ها اقدامات قدرتمند بعدی را انجام دهیم.

🔹تشکیلات گارد ملی یک گروه شبه‌نظامی متعلق/وابسته به اشخاص نخواهد بود، بلکه یک دستگاه امنیتی حرفه‌ای سازمان‌یافته تحت نظر یکی از سرویس‌های امنیتی خواهد بود.

🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گراها و چپ‌گراها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم».

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *