کاهش نرخ سکه  و ارز در بازار با ترکیدن حباب ها

کاهش نرخ سکه  و ارز در بازار با ترکیدن حباب ها توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

کاهش نرخ سکه  و ارز در بازار با ترکیدن حباب هادر جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه، قیمت انواع سکه طلا با افت قیمت مواجه شد و حباب آن تا حدودی کاهش یافت.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، ۴۱ هزار و ۴۹۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۷۲۰ تومان، کشف قیمت شد‌.

امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، دلار توافقی صرافی با کاهش یک هزار تومانی به قیمت ۴۳ هزار تومان خریداری و با قیمت ۴۳ هزار و ۴۳۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار تومان معامله شد.

توضیح تصویر

همچنین مقابل صرافی ها، دلار غیر رسمی با ورود به کانال ۴۰ هزار تومانی به قیمت ۴۹ هزار تومان از سوی دلالان عرضه شد، اما هنوز خریداری در این نرخ ها وجود ندارد و ازدحامی مقابل صرافی ها وجود ندارد.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با افت ۲۰۰ هزار تومانی به  نرخ ۱۱ میلیون تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

در مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت ربع سکه ۹ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان کشف قیمت شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با کاهش ۴۰ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار،  ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.  

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز نسبت به قیمت روز قبل کاهش ۳۵ صدم درصدی داشت و حدود ۲۰۰۰ دلار بود.

پایان پیام

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *