در تلاشیم مخاطبان، به خانه شعر و ادبیات بیایند

  • کد خبر: 8009
  • /
  • فروردین 27, 1402 - ۵:۲۶ ق٫ظ
  • /
  • فرهنگی
در تلاشیم مخاطبان، به خانه شعر و ادبیات بیایند توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

مهدی قزلی: در تلاشیم مخاطبان، هر روز به خانه شعر و ادبیات بیایند

رئیس خانه شعر و ادبیات درخصوص برنامه‌های آتی این مجموعه گفت: در تلاشیم برای روزهای هفته برنامه‌ریزی کنیم تا مخاطبان بدانند که روزهایی را می‌توانند به خانه شعر و ادبیات بیایند و در برنامه‌های مورد علاقه‌شان شرکت کنند.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیریت خانه شعر و ادبیات نزدیک سه ماه است بر عهده مهدی قزلی نویسنده و روایت‌نویس کشورمان گذاشته شده است.  او در خصوص برنامه‌های جاری این خانه که وابسته به منطقه گردشگری عباس آباد است، به خبرنگار ما توضیحاتی داد.

در تلاشیم مخاطبان، به خانه شعر و ادبیات بیایند

مهدی قزلی، نویسنده کتاب «جای پای جلال» و رئیس خانه شعر و ادبیات در خصوص برنامه‌هایی چون «دوشنبه‌های شعر» و «سه شنبه‌های داستانی» گفت: این برنامه‌ها کلاس آموزشی نیست و قرار است بنا به سنتی که سالیان گذشته بوده و در ایام کرونا به فراموشی سپرده شده است، بازخوانی شود؛ البته محتواهای آموزشی هم رد و بدل می‌شود.

توضیح تصویر

وی در ادامه بیان کرد: در تلاشیم برای روزهای هفته برنامه ریزی کنیم تا مخاطبان بدانند که روزهایی را می‌توانند به خانه شعر و ادبیات بیایند و در برنامه‌های مورد علاقه‌شان با راهنمایی استاتید برجسته آن هنر شرکت کنند.

در تلاشیم مخاطبان، به خانه شعر و ادبیات بیایند

قزلی در خصوص ساخت تیزرهای ۲ تا سه دقیقه‌ای با حضور اهالی کتاب  که در برنامه جشن رمضان از شبکه پنج پخش می‌شود، گفت: این برنامه با توجه به اینکه در موقعیت خوبی برای پخش قرار ندارد، توانسته توجه بسیاری از اهالی کتاب را جلب کند، اما هنوز در جذب مخاطب عام موفق نبوده است. البته ما امکان تولید برنامه‌های تصویری را داریم، اما این امر مشروط به آن است که به کمک ما بیایند.

یادآور می‌شود «دوشنبه‌های شعر» و «سه‌شنبه‌های داستان» با هدایت غلامرضا طریقی و خسرو باباخانی در خانه شعر و ادبیات راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *