رئیسی:نیروهای آمریکایی هرچه زودتر منطقه را ترک کنند

  • کد خبر: 8044
  • /
  • فروردین 29, 1402 - ۲:۴۴ ب٫ظ
  • /
  • اخبارروز
رئیسی: نیروهای آمریکایی هرچه زودتر منطقه را ترک کنند توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

رئیسی: نیروهای آمریکایی هرچه زودتر منطقه را ترک کنند/ کوچکترین اقدامی علیه کشور با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود رئیس‌جمهور در مراسم رژه روز ارتش با تاکید بر اینکه کوچکترین اقدامی علیه کشور توسط دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود گفت: پیام نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه‌ای به ویژه نیروهای آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه (۲۹ فروردین‌) طی سخنانی پیش از آغاز مراسم رژه روز ارتش که در مقابل حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه هایی همچون خداباوری، خودباوری و مردم باوری دارد.

وی افزود: خود باوری ارتش باعث شده در عرصه‌های علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه بگیرد. همگان معارف هستند که ارتش ما، مجهز، به روز و به هنگام است و از تجهیزات پیشرفته برخوردار است. این تجهیزات پیشرفته به برکت علم و دانش ایجاد شده است. ارتش مجهز ما تجهیزات را با تکه بر علم و فناوری و دانش و ابتکار خود دارد. از دانش خود بهره می‌برد اما مبتنی بر کار بومی است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز شاهد تجهیزات پیشرفته در ارتش هستیم که جلوه ما می‌توانیم است. ارتش ما در برابر ماشینی ها احساس کمبود نمی‌کند بلکه در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها برای خود و کشور فرصت می‌سازد و فرصت‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف زمینه پیشرفت برای کشور و خود قرار داده است. امروز دولت خود را نسبت به تجهیز و پشتیبانی نیروهای مسلح موظف می‌داند. دولت خود را موظف می‌داند که دغدغه نیروهای مسلح را در این زمینه برطرف کند.

توضیح تصویر

رئیسی با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند. این حس مردم است که ارتش در مشکلات کنار او است. ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب، گروه‌های تکفیری، اشرار و نیروهای بعثی است که هم پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و هم در اقیانوس‌ها از منافع جمهوری اسلامی پاسداری می‌کند.

وی با بیان اینکه بیگانگان فقط امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کنند، تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی و توان رزمی ما حتما به نفع منطقه است بارها مسئولین منطقه به ما گفته‌اند توان جمهوری اسلامی در عرصه‌های سخت برای نجات ما آمده است و بر هیچ کس در منطقه پوشیده نیست چگونه ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما در برابر تهدیدات از تمامیت ارضی و حاکمیت کشورهای منطقه دفاع کردند.

رئیسی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در همه مرزهای دریایی، هوایی و زمینی از امنیت کشور حراست و پاسداری می‌کند
و اجازه نمی‌دهد کوچکترین نا امنی ایجاد گردد، آسمان کشور ما در همه نقاط این منطقه امن‌ترین آسمان است، دریای منطقه ما و خلیج همیشه فارس نیز همینطور که این اقتدار، حضور و شجاعت مثال زدنی است.

رئیسی:نیروهای آمریکایی هرچه زودتر منطقه را ترک کنند

وی افزود: دشمنان تصور کردند بعد از جنگ تحمیلی و دفاع جانانه نیروهای مسلح از وطن، اخلالی در نیروهای مسلح و توان آنها واقع شد اما علاوه بر اینکه  همان زمان با دادن شهدای عالی قدر‌ و ۴۸ هزار شهید و جانبازان بسیار جانانه از کشور، وطن، مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و هم امروز دژ محکمی  تشکیل دادند که در پرتو آن مردم امینت، رفاه، آسایش، زندگی و کسب و کار داشته باشند و این جای شکر گزاری به درگاه با عظمت کبریایی دارد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: جای تشکر از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا دارد و جا دارد از فرماندهان عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد مشترک نیروهای مسلح و همه کسانی که برای توانمند شدن هرچه بیشتر نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران اندیشه و تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر شود. به سهم خود به عنوان خدمتکار در این کشور صمیمانه از همه فرماندهان عالی، افسران، درجه داران، سربازان و نیروهای مسلح تشکر و تقدیر دارم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضور نیروهای فرامنطقه‌ای کمکی به امنیت منطقه نمی‌کند یادآور شد: شما دیدید نیروهای مسلح ما چگونه در مقابل تروریست‌ها مقاومت کردند. دیدید فرماندهان ارتش ما و شهید سلیمانی چگونه برای امنیت منطقه تلاش کردند. قدرت جمهوری اسلامی و توان رزمی حتما به نفع امنیت منطقه است و بارها مسئولین منطقه به ما گفتند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وقت نیاز کنار آن‌ها بوده‌اند.

رئیسی تاکید کرد: نیروهای فرامنطقه‌ای و آمریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خود و منطقه است. حضور نیروهای بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌کند اما نیروهای مسلح ما در هرکجا از منطقه هستند امنیت ساز هستند. نیروهای مسلح ما در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کرده و منطقه را امن کردند اما بیگانگان فقط امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کنند.

رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: قدرت نیروهای مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر هیچکس پوشیده نیست که نیروهای مسلح ما چگونه از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه حراست کردند. دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

پایان پیام/

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *