قیمت نفت کاهش یافت

قیمت نفت کاهش یافت توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

قیمت نفت کاهش یافت.قیمت نفت در بازارهای جهانی به 84.53 دلار در هر بشکه کاهش یافت.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از رویترز، قیمت نفت پس از کاهش 2 درصدی روز گذشته، در معاملات امروز تغییر چندانی نداشت زیرا رشد اقتصادی سریع‌تر از انتظار در چین به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده نفت خام در جهان، از چشم‌انداز تقاضا حمایت و نگرانی در مورد افزایش نرخ بهره در آمریکا را جبران کرد.

اقتصاد چین در سه ماهه نخست 4.5 درصد رشد کرد که سریع‌تر از انتظار بوده است و امید به بهبود تقاضا برای نفت با افزایش توان پالایشگاه‌های نفت به سطح بی سابقه در ماه مارس بیشتر شد.

هر بشکه نفت برنت با 23 سنت کاهش 84.53 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 27 سنت کاهش 80.56 دلار معامله شد.

توضیح تصویر

به دنبال چشم‌انداز یک افزایش دیگر در نرخ بهره آمریکا که ارزش دلار را تقویت می‌کند، روند افزایشی قیمت نفت محدود شده است؛ تاجران انتظار دارند فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را 0.25 درصد دیگر در نشست ماه می افزایش دهند.

ارزش دلار در حالی که در ساعات اولیه صبح افزایش یافته بود اما پس از ان کاهش یافت. هرچه ارزش دلار بالاتر برود، قیمت نفت که با این ارز قیمت‌گذاری می شود برای مالکان ارزهای دیگر ارزان تر درمیاید.

کریگ ارلام، معامله‌گر کارگزاری OANDA با اشاره به چشم‌انداز قیمت نفت گفت، گام بعدی ممکن است به رشد اقتصادی در جهان و اینکه آیا اقتصاد جهان می تواند طوفان اخیر را تحمل کند، بستگی داشته باشد.

میزان ذخایر نفت آمریکا، اخرین چیزی است که در مرکز توجه قرار گرفته است، تحلیلگران انتظار دارند، ذخایر نفت خام آمریکا حدود 2.5 میلیون بشکه کاهش یابد و همچنین کاهش بنزین و فرآورده‌های نفتی را پیش بینی می کنند.

پایان پیام/

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *