شهید «جانی بت‌اوشانا»

شهید «جانی بت‌اوشانا» توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

شهید «جانی بت‌اوشانا».پس از 39 سال پیکر یکی از فرزندان خلف ایران پیدا شده است، شهیدی آشوری که رفت تا از مرزهای وطن دفاع کن و جسمش خاک وطن را بزرگ‌تر کرد. او حالا پس از 39 سال قرار است با آنچه از خودش به جا مانده، بار دیگر فضای کشورمان را عطرآگین کند. شهید «جانی بت‌اوشانا» قرار است روی دست هم وطنان در دل خاک وطن برای همیشه آرام بگیرد.

به گزارش رک نیوز و به نقل از کانال اخبار سوریه در ایتا: زیبایی‌های «ایران» ما بی‌نظیر است، مثال‌زدنی است، نمونه و لنگه ندارد. در هیچ یک از کشورهای غرب آسیا، به جز سوریه و لبنان که واحدهای بسیار کوچکی به نسبت ایران هستند نمی‌توان این زیبایی را دید. وقتی می‌گوییم «ایران» یعنی همه، یعنی همه آن‌هایی که در این آب و خاک زندگی کرده و رفته‌اند، اما بعضی‌ها «زنده» مانده‌اند و همیشه هم زنده می‌مانند. این‌ها شهدای وطن، شهدای راه «ایران» عزیز هستند.

پس از 39 سال پیکر یکی از فرزندان خلف ایران پیدا شده است، شهیدی آشوری که رفت تا از مرزهای وطن دفاع کن و جسمش خاک وطن را بزرگ‌تر کرد. او حالا پس از 39 سال قرار است با آنچه از خودش به جا مانده، بار دیگر فضای کشورمان را عطرآگین کند. شهید «جانی بت‌اوشانا» قرار است روی دست هم وطنان در دل خاک وطن برای همیشه آرام بگیرد. هیچ‌کسی از خانواده‌اش باقی نمانده‌اند، بروید و برایش مادری، پدری، خواهری و برادری کنید… بروید تا همه بدانند که شهیدان راه وطن، عزیزان و پاره تن ما هستند، همه بدانند که ما برای حفظ این خاک عزیز، چه عزیزانی را تقدیم کرده‌ایم…. روحش با شهدای وطن محشور باد.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر
توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *