مدودف:ما باید تمام سرزمین‌های خود را پس بگیریم

مدودف:ما باید تمام سرزمین‌های خود را پس بگیریم توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

مدودف: ما باید تمام سرزمین‌های خود را پس بگیریم.معاون شورای امنیت ملی روسیه با تاکید بر لزوم بازگشت تمام اراضی این کشور، گفت که مأموریت اصلی مسکو اکنون تحمیل شکستی سنگین به تمام غرب است.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز (دوشنبه) بر لزوم پس‌گرفتن تمام اراضی و مناطق متعلق به این کشور تاکید کرد.

مدودف در مصاحبه با شکبه «ریانووستی»، گفت: «مأموریت اصلی ما تحمیل شکست فراگیر به همه دشمنان اوکراینی-نازی، آمریکایی و پیروان آنها در ناتو از جمله لهستان و سایر کشورهای غربی است».

وی با بیان اینکه روسیه اکنون روی اهداف کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته تمرکز کرده، توضیح داد: «نهایتاً ما باید تمام سرزمین‌های خود را پس بگیریم و از مردم خود برای همیشه محافظت کنیم».

توضیح تصویر

این مقام ارشد روس در واکنش به محدودیت اعمال‌شده توسط شبکه اجتماعی «توئیتر» بر یکی از نوشته‌های وی درباره لهستان، گفت که توئیتر تسلیم فشارهای دولت‌های آمریکا و اوکراین شده است.

به نوشته ریانووستی، مدودف در این‌باره اظهار داشت: «این [شبکه اجتماعی] همان کاری را که با ترامپ انجام داد درباره توئیت من نیز اجرا کرد. معلوم است که ایلان [ماسک] هم با این [فشارها] مخالفت نکرد، افسوس».

وی البته با بیان اینکه بدون توئیتر هم می‌توان صدای خود را به جهان رساند، افزود: «از این گذشته، این فقط یک شبکه اجتماعی خارجی است که به نفع بنیان آمریکا فعالیت می‌کند. ما کاملاً بدون خوش‌بینی از آن برای پیش‌برد اهداف تبلیغاتی خود استفاده کردیم».

معاون شورای امنیت ملی روسیه پیش از این نیز گفته بود که تنها راه توقف جنگ بین روسیه و اوکراین، شکست خردکننده و اقدامات تلافی جویانه علیه شخصیت‌های مهم کی‌یف است. 

پایان پیام

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *