قیمت آپارتمان های 10 ساله تهران

قیمت آپارتمان های 10 ساله تهران توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

به گزارش رک نیوز و به نقل از اقتصاد آنلاین؛ می‌توان گفت این روزها تمایل به خرید آپارتمان‌های با سن بنای بیش از ۱۰ سال در میان تمام گروه‌های متقاضی خرید مسکن، افزایش یافته است.

با وجود مطلوبیت بسیار زیاد آپارتمان‌های نوساز و تازه‌ساز در میان متقاضیان مسکن، اما جهش قیمت‌ها بسیاری از گروه‌ها را وادار به جست‌ و جو در گروه آپارتمان‌های میان‌سال و حتی کهنسال کرده است.

در ادامه‌ این گزارش به بررسی قیمت واحدهای آپارتمانی ۱۰ ساله در مناطق مختلف شهر تهران خواهیم‌ پرداخت‌.

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته‌است و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. یک واحد ۱۰۱ متری ۱۰ ساله و ۲ خوابه در این محله، ۴میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۱۱۹ متر و ۳ خواب و همین سن نیز باید ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بودجه داشته‌باشید‌.

توضیح تصویر

سعادت آباد نیز از دیگر مناطق مشهور غرب تهران است. واحدی ۱۰ ساله و ۲ خوابه و ۷۴ متری در این منطقه، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین برای خرید آپارتمانی ۱۰ ساله و ۷۵ متری دارای ۲ خواب در گیشا نیز باید ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه کرد.

در ستارخان واحدی ۱۰ ساله، ۱۱۵ متری و ۳خوابه، ۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان ارزش دارد.خرید واحد ۱۰ ساله دیگری در قیطریه با متراژ ۱۰۳ متر و ۲ خواب، ۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان بودجه لازم دارد.

در نیاوران نیز برای خرید یک واحد آپارتمان ۲۷۰ متری با همین سن و دارای ۳ خواب به سرمایه‌ای معادل ۲۹ میلیارد تومان نیاز است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر