برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

  • کد خبر: 388
  • /
  • اسفند 21, 1400 - ۶:۱۶ ب٫ظ
  • /
  • فرهنگی
سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نیمه سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش رک نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان :علی رمضانی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی کشور و محدودیت‌های مرتبط با آن بناشد تدابیری در زمینه کنترل تراکم جمعیت حاضر در سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اندیشیده شود. بناست تا همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۴۰۱ فروش کتاب از طریق سامانه انجام شود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران می‌گوید: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در هفته سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، برخی فعالیت‌ها و اقدامات برگزاری نمایشگاه از جمله شکل گیری کمیسیون معاملات این رویداد فرهنگی عملیاتی شد. همچنین در آستانه انعقاد قرار داد با مسئولان مصلای امام خمینی هستیم.

بنا به گفته سخنگو و دبیر شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار است آیین نامه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازبینی شو. د. از این رو بخش‌های مختلف این آیین نامه نهایی شد و بخش‌های مرتبط با ارائه شیوه برگزاری نمایشگاه سی و سوم تکمیل می‌شود.

توضیح تصویر

ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پس از تکمیل آیین نامه و نحوه اجرای سی و سومین دوره نمایشگاه در دستور کار قرار می‌گیرد تا پیش از پایان سال ثبت نام ناشران از طریق سامانه نمایشگاه انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  فرهنگی هنری  ادبیات

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *