کاسپین قطب جدید تأمین کالاهای اساسی کشور

کاسپین قطب جدید تأمین کالاهای اساسی کشور توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

کاسپین قطب جدید تأمین کالاهای اساسی کشور

به گزارش رک نیوز و به نقل از تسنیم ناظر گمرکات استان گیلان با اشاره به ظرفیتهای بندر کاسپین گفت: این بندر در تأمین کالاهای اساسی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است که از جمله آن می‌توان به تأمین بالغ بر یک میلیون تن روغن کشور اشاره کرد.

وی به ایجاد زیرساختهای بندری مانند احداث سیلوی غلات و صدور مجوز 23 انبار اختصاصی در حوزه تجارت داخلی استان گیلان گفت: امسال مجوز انبار بالغ بر 60 هزار تن غلات در انبارهای بخش خصوصی صادر شد که اقدام مهمی در کاهش هزینه‌های تولید محسوب می‌شود.

برزگر یکی از چالش‌های پیشِ‌روی ایران در پیوستن به اتحادیه اقتصادی اوراسیا در حوزه صادرات را تحریم‌های ظالمانه ایران عنوان و تصریح کرد: کاهش این چالش‌ها نیازمند تلاش مضاعف از سوی همه سازمان‌ها است. بخش خصوصی علی‌رغم گله‌مندی در این خصوص سال گذشته بالغ بر 100 میلیارد دلار صادرات و واردات داشت.

توضیح تصویر

این مقام گمرکی، توجه به این امر را جهاد در حوزه تجارت خارجی اعلام کرد و افزود: در این راستا گمرک با اعمال مقررات می‌تواند سازوکار تسهیل‌گری داشته باشد.

وی با توجه به پتانسیل‌های منطقه آزاد انزلی به‌لحاظ برخورداری از مرزهای دریایی، ریلی و زمینی گفت: این منطقه پشتیبان‌کننده مهمی به‌شمار می‌رود که اتاق فکر، اتاق اقتصادی و اتاق عملیاتی واحد با اختیار دیپلماسی با سرمایه‌گذار خارجی دارد که موقعیتی استثنائی در تنظیم توافق‌نامه تجاری ذیل اسناد بالادستی با طرف خارجی دارد.

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *