گزیده ای از سخنان سید عبدالملک بدرالدین حوثی

سید عبدالملک بدرالدین حوثی توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

گزیده ای از سخنان سید عبدالملک بدرالدین حوثی در مراسم سالگرد شهادت  سید حسین الحوثی، بنیان‎گذار و رهبر فکری جنبش انصارالله یمن:

🔹آمریکایی ها و غرب می خواهند که بازارهای عربی و اسلامی به روی محصولات آمریکایی و اسرائیلی باز بماند که باید توسط ما تحریم شود

🔹آمریکایی ها از شرکت های امنیتی و مسلح کردن مزدوران و عوامل برای حمله به مردم استفاده می کنند، همانطور که با مردم عزیز ما انجام دادند.

🔹آمریکایی ها با رژیم های دست نشانده ائتلاف می کنند و دشمن را در آنها ادغام می کنند تا بر آنها نفوذ مستقیم داشته باشند.

🔹سازمان ملل و شورای امنیت در کنار مردم ملت ما نیستند و همه مواضع آنها به نفع دشمنان مغرضانه است.

توضیح تصویر

🔷آمریکایی ها از سازمان های بین المللی برای ضربه زدن به کشورهای منطقه تحت پوشش بین المللی مانند شورای امنیت و سازمان ملل استفاده می کنند.

دبیرکل مقاومت اسلامی انصارالله یمن، سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی:

دشمنان، حاکمان را به عنوان کارگزار خود تعیین می کنند نه خدمتگزار مردم

ما می‌خواهیم ملتی باشیم که توانایی دفاع از خود را داشته باشد و به همین دلیل است که آنها تلاش می‌کنند تا عرضه سلاح به هر کشوری را که می‌خواهند هدف قرار دهند ممنوع

کنند.

مردم فلسطین از دستیابی به تسلیحات رنج می‌برند، در حالی که دشمن می‌تواند انواع سلاح‌ها حتی سلاح‌های هسته‌ای را در اختیار داشته باشد.

آمریکایی ها تلاش می کنند تا تولید و فروش سلاح و فناوری های مرتبط را در انحصار خود درآورند و آنها را برای فتنه و منافع خود استفاده کنند

دشمنان عوامل و افراد نادان را بر مردم و در مفاصل نهادهای دولتی تحمیل می کنند تا به آنها آسیب برسانند و آنها را کنترل کنند و مردم را مطیع آنها کنند.

 

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *