دیدار دولت ارمنستان با هیئت ایرانی

دیدار دولت ارمنستان با هیئت ایرانی توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

دیدار دولت ارمنستان با هیئت ایرانی
به گزارش رک نیوز و به نقل از خبرگزاری فراخط :بنابه دعوت نارک مگردیچیان وزیر کار و امور اجتماعی دولت ارمنستان، هیئتی به سرپرستی سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران با هدف بررسی مشترک امکانات همکاری درزمینه‌های کارو حمایت اجتماعی به ارمنستان سفر نمود.

در این دیدار توافقاتی در جهت امکان تبادل تجربیات در زمینه‌های ایجاد مراکز و خانه‌های کوچک گروهی برای زندگی مستقل معلولان، بیمه تامین اجتماعی، کار و اشتغال و همچنین در ارتباط با پیشنهاد طرف ایرانی برای ایجاد هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای حاصل شد.طرفین امکان آموزش زبان فارسی را در مدارس آموزش عمومی ارمنستان مورد بررسی قرار دادند.

ژانا آندراسیان گفت «از سپتامبر سال گذشته آموزش زبان‌های منطقه‌ای از جمله آموزش زبان فارسی مورد توجه ما قرار گرفته است. تصور میکنم این موضوع در زمینه تحکیم دیپلماسی اجتماعی می‌تواند جایگاه ویژه‌ای داشته باشد».

طرف ایرانی نیز اظهار کرد: ایران ارمنستان را نه تنها به‌عنوان کشور دوست قدیمی که علاقمند به توسعه همکاری‌ها با او است بلکه ارمنستان را به مثابه دروازه‌ای می‌بیند جهت حضور در بازارهای دیگر کشورهای عضور اتحادیه اوراسیا.

توضیح تصویر
توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *