چشم انداز گردشگری در ایران برای توریست های روس

چشم انداز گردشگری در ایران برای توریست های روس توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

چشم انداز گردشگری در ایران برای توریست های روس

رئیس اتحادیه آژانس های مسافرتی روسیه از چشم انداز گردشگری در ایران برای توریست های روس تمجید کرد.

به گزارش رک نیوز و به نقل از اسپوتینک، “سرگئی گولوف”، رئیس اتحادیه آژانس های مسافرتی روسیه روز دوشنبه گفت: “ایران چشم اندازهای خوبی به عنوان مقصد گردشگری برای روس ها دارد”. به گفته وی، این موضوع به دلیل موقعیت مناسب این کشور است، زیرا می توان مستقیماً از روسیه به ایران پرواز کرد”.
وی اضافه کرد:” به نظر من چشم اندازها در مورد ایران عالی است. ایران عمدتاً “هتل های اسپا” و تورهای مکان های دیدنی” را پیشنهاد می کند. این کشور در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارد. ما می توانیم بدون مشکل پرواز مستقیم داشته باشیم”.
در همین حال، “اولیانا میکلاشفسکایا”، مدیر یکی از آژانس‌های مسافرتی روسیه تاکید کرد که گردشگری انبوه به ایران به تازگی آغاز شده است، بنابراین مسیر آن هنوز کاملا شناخته شده نیست. او گفت که برای رقابت با ترکیه، این کشور باید پنج تا هفت سال در بازار گردشگری سخت کار کند.
“الکسان مکرتچیان”، نایب رئیس اتحادیه آژانس های مسافرتی روسیه نیز کاستی های گردشگری در ایران را یادآور شد. وی تصریح کرد که مصرف مشروبات الکلی در این کشور ممنوع است. همچنین در سواحل ایران حضور مشترک زن و مرد در پلاژها و برای شنا کردن ممنوع است. با این حال، این کارشناس مطمئن است که این امر با مزیت های ایران مانند غذاهای خوب و دیدنی های تاریخی فراوان جبران می شود.
علی اصغر شالبافیان، معاون وزیر گردشگری ایران پیش از این گفته بود که مقامات کشور آماده بررسی وضع رژیم بدون روادید برای گردشگران انفرادی از روسیه هستند. به گفته وی، طی هشت ماه گذشته 3.6 میلیون گردشگر از کشور بازدید کرده اند. او اطمینان داد که در ایران “همه چیز بسیار امن است” و کسانی که مایل به دیدار از این کشور زیبا هستند “نباید نگران نباشند.”
توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *