اطمینان صهیونیست‌ها از پاسخ قطعی ایران

اطمینان صهیونیست‌ها از پاسخ قطعی ایران توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

اطمینان صهیونیست‌ها از پاسخ قطعی ایران در طول این چند روز خبرهای بسیاری از بی‌عملی مسوولان نظامی و سیاسی کشور در پاسخ به صهیونیست‌ها نوشتیم، اما شواهدی وجود دارد که نشان از قطعی بودن پاسخ ایران به این حملات و شهادت دو تن از افسران جوان کشورمان و زخمی شدن تعداد دیگری دارد. من هیچ نکته‌ای از داخل نقل نخواهم کرد، با این حال نوع برخورد صهیونیست‌ها و تغییر مداوم گفتمان آن‌ها در مورد این حمله نشان می‌دهد که هم به شدت ترسیده‌اند و هم مطمئن هستند که ایران پاسخ این حمله را خواهد داد و جنس آن متفاوت است. این برداشت صهیونیست‌ها است و نه موضع نگارنده.

به گزارش رک نیوز و به نقل از کانال اخبار سوریه در ایتا: اگر به خط خبری که از بامداد جمعه رسانه‌های مختلف رژیم صهیونیستی در مورد این حمله شروع کردند و تا به واکنش نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی برسید متوجه تغییرات بزرگ در این مواضع و رویکردها خواهید شد. با توجه به نوع حمله صهیونیست‌ها در شب دوم که خوابگاه، مراکز رصد و مراقبت را هدف قرار داده بودند، آن‌ها هنوز مطمئن نبودند که ایرانی‌ها در این مواضع مانده باشند، چرا که با توجه به حمله قبل این انتظار را داشتند که مواضع توسط نیروها تخلیه شود، اما این اتفاق در یکی دو مورد روی نداد.

🔸به هر حال با انتشار خبر شهادت این دو افسر ایرانی، صهیونیست‌ها ابتدا آن را «اتفاقی» ارزیابی کردند، اما با توجه به شناخت آن‌ها از روحیه و عملکرد ما، خیلی زود به این نتیجه رسیدند که انتقام 100درصد است و شکل آن هم زدن یک نفتکش یا فرستادن یک پهپاد نیست، بلکه به منظور گرفتن تلفات است. به همین دلیل شروع به تقویت موضع خود و بهره‌برداری از جنایت صورت گرفته کردند. در این موضع‌گیری‌ها از «اتفاق» رسیدیم به «هشدار» به ایران و سپس از زبان وزیر جنگ یک پا معلق صهیونیست به اخراج ایران و حزب‌الله در سوریه.

🔸پیش از آن که نتانیاهو به حرف بیاید و بخواهد در این زمینه موضع‌گیری کند، برخی از رسانه‌های این رژیم که همگی سر در آخور سیستم کاملا نظامی و امنیتی رژیم دارند مدعی شدند که این پاسخی است به حزب‌الله و ورود یک فلسطینی به شمال سرزمین‌های اشغالی! با این حال، حمله سوم که شب گذشته صورت گرفت، صرفاً به این دلیل انجام شد که این رژیم به قطعیت رسیده بود که پاسخ ایران و حزب‌الله کاملا جدی است و به همین دلیل سعی کرد آنچه باقی مانده را هم نابود کند که یک حمله ایران در برابر سه حمله این رژیم (البته صدها حمله شما بخوانید) باشد!

توضیح تصویر

🔸به همین دلیل نتانیاهو آمد تا این حملات را خرج سیاسی کند و از همین الان خودش را برای تبعات حمله ایران آماده، به همین دلیل مانند همه سال‌های پیش که ادعا کرده بود شش ماه و دو ساله ایران و حزب‌الله را از سوریه بیرون می‌کند، دوباره همان ادعاها را مطرح کرد و برای آنکه خودش را هم قدرتمند نشان دهد، مدعی شد که این رژیم آماده پاسخ به هر حمله‌ای را دارد. مجموع واکنش‌های صهیونیست‌ها برای کسانی که تحولات این رژیم را رصد می‌کنند باید جالب باشد و نشان از نوعی سردرگمی دارد، سردرگمی ناشی از بروز اختلافات شدید در سیستم نظامی – امنیتی با نتانیاهو که او را ناچار کرد در نهایت شخصاً موضع‌گیری کند.

🔸حالا باید دید که پاسخ به چه شکل خواهد بود، به نظرم اگر قرار است پاسخی داده شود باید یک پایگاه هوایی این رژیم مانند آرامکو یا عین‌الاسد هدف قرار بگیرد. از موشک‌های هایپرسونیک هم نیازی نیست استفاده شود. همین موشک‌های بالستیک معمولی که در انبارها داریم به تعداد قابل توجه به سمت یکی از این پایگاه‌ها که در خلبانان و نیروهایش در حملات اخیر و شهادت این دو افسر جوان کشورمان شرکت داشته‌اند، شلیک شود. صهیونیست‌ها باید بدانند که هر کسی که در شهادت فرزندان ایران مشارکت کرد، باید تقاص پس بدهد و این عاملی به شدت بازدارنده خواهد بود.

🔸نیروی هوایی این رژیم به عنوان نقطه قوت آن باید هدف حملات شدید موشکی قرار بگیرد، چه از سوریه، چه از عراق و چه از ایران. این مساله مهم نیست، مهم این است که علاوه بر مبحث انتقام پیامی قابل توجه هم به کشورهایی ارسال می‌شود که فکر می‌کنند می‌شود پشت خاکریز رژیم موقت صهیونیستی سنگر گرفت. این حمله در صورت داشتن شدت و قدرت کافی، مخالفت‌ها با نتانیاهو به دلیل ماجراجویی و اعمال هزینه‌های هنگفت را بیشتر خواهد کرد و بر دامنه مخالفت‌ها با این یهودی پدرسوخته عقده‌ای خواهد افزود. حالا تصمیم در این مورد بر عهده آن‌هایی است که اختیار کشور را در دست دارند، ما که هیچ‌کاره‌ایم. به من بود همان شب می‌زدم…

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *