قطر: ادامه تجاوزهای اسرائیل علیه فلسطینیان غیرقابل قبول است

قطر: ادامه تجاوزهای اسرائیل علیه فلسطینیان غیرقابل قبول است توضیح تصویر توضیح لینک توضیح لینک

قطر: ادامه تجاوزهای اسرائیل علیه فلسطینیان غیرقابل قبول است.رئیس شورای وزیران روز یکشنبه در پیامی توییتری نوشت که ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و تلاش این رژیم برای تغییر وضعیت تاریخی و قانونی مسجدالاقصی غیرقابل قبول است.

به گزارش رک نیوز و به نقل ازخبرگزاری فارس، دولت قطر روز یکشنبه اعلام کرد که ادامه تجاوزهای اسرائیل علیه فلسطینیان غیرقابل قبول بوده و جامعه جهانی باید در این زمینه مسئولیت پذیر باشد.

«شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» رئیس شورای وزیران و وزیر امور خارجه قطر در پیامی در توییتر نوشت: «نمی‌توان تجاوزهای مستمر اسرائیل و تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی و قانونی مسجد الاقصی را قبول کرد.

پیشتر نیز وزارت امور خارجه قطر اعلام کرده بود که اسرائیل به تنهایی و به دلیل اقدامات تحریک آمیز در مسجدالاقصی مسئول افزایش چرخه خشونت است.

توضیح تصویر

وزارت امور خارجه قطر در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: حمله اسرائیل به نوار غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم میکنیم و همه طرفها را به آرامش فرا میخوانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر ضرورت تحرک جامعه بین الملل برای پایبند کردن کردن اسرائیل به توقف نقض آشکار قوانین بین المللی تاکید داریم.

طی روزهای اخیر تنش‌ها در فلسطین اشغالی تشدید شده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی برخی نقاط جنوب لبنان و نوار غزه را هدف حمله خود قرار داد که گروه‌های مقاومت به آن پاسخ دادند و شبکه صهیونیستی «کان» روز جمعه در این خصوص گزارش داد که شب گذشته ۴۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اشغالی شلیک شد. به گفته رسانه‌های صهیونیستی روز پنج‌شنبه نیز بالغ بر ۱۰۰ راکت از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود. این حملات پس از آن صورت گرفت که بامداد روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی دهها نمازگزار و معتکف را ضرب و شتم و بازداشت کردند. تجاوزی که با واکنش بین‌المللی و منطقه‌ای همراه شد.

پایان پیام

توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک توضیح لینک

توضیح تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *